Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Kolmården

Publicerad 2018-08-02 11:19:54 i Livet,

Hemma igen efter ett par dagar i Norrköping och Kolmården.
Så Skönt att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst.
Jag och Dennis gillade mest delfinshowen vi kollade på den både i måndags och tisdags. Jamie och Angelina gillade mest karusellerna och Kevin gillade allt men nog mest att han vann på choklad hjulet. Barnen skötte sig super bra bara lite så tjafs. Hälsade på Stine och hennes familj innan vi åkte hem igår. Stine har Williams syndrom precis som Angelina. De hade en egen inomhus pool och super mysigt hus. Hoppas vi ses snart igen.
Hotellet vi var på var barnanpassat deluxe precis som om man är utomlands. Barnbuffe, Sigge som kom och lekte med barnen, lekrum, tävlingar, aktiviteter för barnen och pool 😍

Väl hemma blev allt som vanligt igen, små tjafs, jag vet inte svar på allt. Plus att vi hade strömavbrott när vi kom hem, men halva hoby hade det.
 
Jag är helt slut idag, längtar lite tills jobbet börjar och alla rutiner är igång. 
I dag ska Angelina till kottis och jag behöver tvätta upp all tvätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela