Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Aj aj

Publicerad 2018-08-20 19:40:38 i Livet,

Undrar om det är den där cystan som gör ont eller om jag bara fått för mig det :/. Ringa eller inte ringa, har ju tid hos bm för cellprov på torsdag. Kanske bättre att ta det då. Hatar verkligen min kropp. 

Idag på jobbet var det lite halvtaskig stämning, trist. Jag blir så orolig det är jag som gjort "fel" minsta lilla så tar jag åt mig som tur är har jag lärt mig att fråga direkt i stället för att tänka så mycket, eller tänker gör jag ändå massor. 
På tal om tänka undrar när jag ska få min nya medicin utskriven? Får väl ringa i morgon om den inte kommit. 
Undra vad det är för cysta ? Googlar ju på det, vet man inte ska det. 
Tänk om det är cancer med min tur? 

I morgon skulle jah försöka hinna ta blodprov och EKG sen hälsa på Johanna en sväng. Egentligen ska jag ju vila men skönt att få det gjort, när ska jag annars göra det liksom. 

Undrar hur det blir efter jul och nyår. Vad vill jag? Kommer jag bli beviljad någon utbildning ? Troligtvis inte med min tur. 

Usch är ganska många tankar idag, Dennis hade lämnat godis i bilen som jag typ panik tryckte på vägen hem från jobbet. Kunde slutat tidigare idag men började fixa med tecken memoryt vi fått av vår pedagogiska utvecklare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela