Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Vad gör man för fel?

Publicerad 2018-04-22 21:33:51 i Otaggad,

Haft en toppen dag hos Åsa. Jamie och Max (Åsas son) har lekt massor.
Sen hämtade jag trollen vid tåget.. Angelina var jätte ledsen, hon saknade pappa så hon först sen helt plötsligt var hon ledsen för hennes pappa hade skällt på henne :/. Kevin var super glad för din mobil, tyvärr funkar det inte så mycket på den och eftersom jag inte ska lägga mig i så får nog kevins pappa försöka lösa det men jag är faktiskt glad för Kevin skull, han har önskat sig en och jag vill gärna det ska funka som det ska. Men men vad man än gör så blir det fel på ett eller annat sätt.
Kevin ville ut och cykla lite så vi var bara utanför i vändzonen sen när vi skulle gå in bröt det för han. Tillslut blev han så arg att han kastade låset till cykel den träffade svärmors bil, men blev nog inget märke som tur är... men Vad gör man ? Känner mig så otillräcklig, som om allt jag gör är fel. Plus att det känns som dennis inte ens försöker vissa dagar utan han är bara så anti och sur. Kevin ville ha hans nummer i fall det är något. Jag trodde dennis skulle bli glad när kevin ville ha det men tji fick jag.
Jag vill bara att alla ska må bra och vi ska vara en lycklig familj. Men känns som allt man gör bli fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela