Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Oro

Publicerad 2018-04-28 08:52:42 i Allmänt,

Började tänka på jobbet. Vad händer med mig om 1år ? Eller när Rebecka kommer tillbaka från föräldraledigheten? Nu har ju 2 förskollärare tackat ja till att arbeta hos oss. Jag är ju sist in utan utbildning :/
Gör jag ett bra jobb? Ibland känns det inte som det tycker jag bara skäller och inte alls är pedagogisk i lärandet. Jag har ju ingen utbildning, jag utgår ju bara från vad jag varit med om med mina barn eller det jag tycker är sunt förnuft. Är nog bara så osäker på mig själv, vill bara må bra och känna mig omtyckt.

Angelina har blivit beviljad färdtjänst, undrar hur många zoner det är från mitt jobb till hennes skola ? Måste prova det snart :-)
 
Så synd bara att hon inte kan åka till och från Kalmar. Hade varit så skönt att slippa köra.
 
På onsdag är det dags för mig att åka till fyren möte om Kevin, finns så mycket jag hade velat få fram, har börjat skriva ner men eftersom Dennis inte vill/kan/prioritera att följa med känns det ensamt. Är det bara jag som vill  Kevin ska må bra? Är det bara jag som vill ha det bra hemma? Överreagerar jag när jag tycker hem situationen inte fungerar ? Är så trött på alla konflikter hela tiden. Förstår Kevin inte mår bra, förstår han har samma tankar som mig men hoppas verkligen de inte är så "starka" som mina. 
I går fick kevin till grannen och lekte, han fick att han skulle vara hemma Vid 19. Han har aldrig kunnat passa en tid så jag skrev till mamman där och bad henne skicka hem kevin strax innan 19. Skönt att han var i tid, synd bara han inte fick massor beröm av Dennis nu när han äntligen var i tid. Jag hörde i alla fall inget kan ju varit så att han fick beröm när jag åkte i väg en sväng. 
Va hos cornelia och drack en kopp te i går kväll. Skönt att komma hemifrån. 
 
Önskar jag kunde åka in och hälsa på Johanna en stund någon dag men känns som att det inte går att få ihop på vardagarna när jag jobbar. Önskar så jag kunde göra mera för henne ♡ 
 
Ibland när jag känner mig så ensam så försöker jag tänka på alla underbara människor jag har runt mig ♡ jag har många som faktiskt tycker om mig och bryr sig om mig och det är jag så tacksam över. Jag hoppas bara ingen drar sig undan bara för jag fått en diagnos. 
På tal om diagnos, har fått en tid till läkaren på psykiatrin om en månad, men det är inte säkert jag får dem till att skriva ut medicin åt mig :/ 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-02 06:55:04

De som drar sig undan är idioter😬 du är fortfarande samma fina Tina, diagnosen möjliggör bara det enklare för dig förstå dig själv💟 kram Sandra

Svar: Tack!
integravidbaratjock.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela