Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Elcykel

Publicerad 2018-04-14 10:17:36 i Lifeisabitch,

Åååh vad jag vill ha en elcykel!! Undrar om det är adhd köpbegäret som satt i gång eller Om jag faktiskt skulle må bättre när jag rör mig mera om jag nu kommer använda den 😫 det är ju det där.. Är det bara kul de första 5 gångerna eller kommer den faktiskt vara riktigt bra?
Mannen ska jobba både i dag och i morgon en stund. Fast vi ska ha kalas för Kevin som fyller 10 på torsdag. Jag har ingen lust med något samtidigt som jag inte känner för att vara hemma.
Pappa ringde och undrade om barnen ville leka med min lillebror, hade varit skönt att bara få vara, fast då hade jag säkert kört in till stan för är så mycket jag hade behövt handla till i morgon och angelinas nya skor måste ha elastiska snöre då hon inte kan knyta, ungen har redan 38/39 i skor. Undrar om det är att hon inte gillar om de sitter åt lite eller om det faktiskt är så att hon har långa fötter.. Fast det går ju i släkten, stora fötter.. lillebror har jätte fötter han behöver över stl 50 i skor, kommer inte ihåg vilken stl det är exakt han har. Både jag och min farmor behöver 41/42. Men är väl så att vi står stadigt.

Höjde min medicin igår. Från 40mg till 60 mg på morgonen. Tog en snabbverkade tablett vid fyra tiden. Men var ju så trött på kvällen. Så ska testa ta en snabb verkade i dag vid 17.
Igår på jobbet kom vår pedagogiska utvecklare och pratade massor, jag hängde inte alls med där ett tag, satt i helt andra tankar. Så säger min arbetskamrat Tina förstod du det där, det gjorde inte jag. Jag blev helt ställd och fick ju berätta att jag nog tyvärr var någon annanstans. I bland känns det som jag bara gör fel saker eller säger fel grejer. Jag är inte utbildad förskollärare inte ens barnskötare så egentligen vad gör jag där ? Känner mig så osäker ibland och då blir jag ännu mera osäker på mig själv. Försöker tänka att jag är bra, att jag är fin. Men svårt när man vet att man inte tycker så. Som tur är arbetar jag med världens bästa kollegor. Vi är verkligen ett toppen team. Hoppas bara att den nya som ska gå för Rebecka (när hon sla ha bebis) kommer passa i vårt gäng..

Tänker mycket på min fina underbara Johanna! Blir så ledsen när andra inte bara kan vara glada för hennes skull. Jag är glad! Jag kommer vara glad så länge hon är glad. Hoppas verkligen lillärtan vill stanna i hennes mage några veckor till, och att det kommer finnas plats i närheten så jag kan hälsa på 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela