Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

varken in eller ut

Publicerad 2018-09-03 19:58:09 i Livet,

Ibland vet man varken in eller ut. Minsta lilla uppfattas fel. Varför måste jag lämna så? Varför är det tankarna som styr? Varför velar man så mycket??? 

Ronneby kommun vill inte alls bekosta en utbildning åt mig i Karlshamn.. suck! De Vill satsa på de som är lågutbildade jag har ju en yh utbildning och borde få jobb på den. Ja men jag Vill ju inte arbeta inom vården ?! 
Skit kommun man bor i!! 
Känns som jag aldrig kommer bli något annat... usch vad detta tog hårt. 
Tur jag är ledig i morgon. Både för nekandet och värken, örat är bättre men magen är värre, haft ont hela dagen. Orkar inget alls längre heller.. blir anfådd av att bara gå upp för trappen :/ gyn skulle ringa upp i morgon förmiddag. 

I morgon börjar även jamie simskola eller ja minisim. Sen är det föräldramöte på angelinas skola. 
På onsdag kommer farmor och pappa mfam då dennis fyller år idag  tänkte göra tortillatårta. Dennis fick pengar denna gången, har inte orkat kolla mig för något annat. Pengar kan han ju ha till tatuering eller något annat som han faktiskt gärna vill ha. Köpte kanelbullar och satte i ett ljus som han fick blåsa ut  tyvärr var han fortfarande mätt så han ville inte fika med oss. :/ tråkigt. 

Hittade faktiskt en billig resa till kreta i maj som är bokad till hela familjen, ska bli skönt. Framförallt att ha något att se fram emot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela