Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

ring ring...

Publicerad 2018-09-07 13:24:39 i Lifeisabitch,

Idag vid 11 ser jag att rektorn har ringt mig han pratar in att jag ska ringa upp snarast. 

Kevin vägra gå in på lektionen, så du får komma och hämta honom. Idag har vi tyvärr sjuk personal så resursen (som är mest för kevin) måste in och jobba i klassen och kan inte springa ut för att hålla koll på kevin. 

Efter lite jagande i telefon och en kevin som vägra prata med mig. Bryter jag ihop helt och hållet. Kan inte sluta gråta. Känner mig så värdelös, vad gör jag för fel ? Varför gör aldrig mina barn rätt? Vad är det för mening att jag ens finns ? Eftersom jag aldrig kan göra något bra och riktigt rätt... Det var längesen jag fick dessa tankar och känslor att vara så värdelös. Slutar med att jag får åka och hämta kevin. När jag har ork så måste jag boka ett möte med rektorn för det går inte ha det såhär. Även fast jag hade arbetat på kontor så kan man inte bara släppa allt och åka. Nu arbetar jag med barn och det går inte bara att åka iväg. Samtidigt känner jag mig så dum när jag inte direkt säger. Jag hämtar honom. Tror de att jag inte bryr mig om mitt barn ? 
Är det allvarliga saker som händer visst löser det sig och jag kan åka iväg men sådant här? 

Det blev bara för mycket idag! Tror inte det är rätt heller att hämta honom för då vet han ju det. Då är det ju bara för honom att strunta i allt så kommer mamma tillslut! Han kommer säkert köra med det. 

På vägen hem kom tankarna direkt att man inte borde leva längre. Undra vad som hade hänt om jag inte kommit till skolan? Om jag låg i diket med en kvaddad bil? Vem hade hämtat honom då ? Hade rektorn själv varit med kevin tills någon kommit ? 

Känner mig helt slut hade behövt sova några timmar men måste köra barnen till deras pappa :/ hatar köra till kalmar fram och tillbaka... 

Tur vår kpp var utöver och att jag arbetar med så underbara människor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela