Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

fel fel fel

Publicerad 2018-09-16 18:17:21 i Lifeisabitch,

Idag är tydligen inget alls som blir rätt! 
Allt jag gör är fel och missuppfattas.. Jag försöker skratta åt det men innerst inne vill jag bara lägga mig och gråta. 

Beter man sig som en vuxen människa när man klankar ner på både barn och deras mamma inför dem? Vill du inte så stick, jag har slutat bry mig. Jag är sådan här för jag umgås med er hela tiden. 

Är det ett sätt för att få en att flytta? Är det bara för något inte är bra just i dag? Varför måste de komma ur så mycket elakt ? 

Kalaset gick bra, skönt att många gick ganska tidigt. Synd att pappa och hans fru glömt bort det och de trodde det var ett annat datum än det är i dag. Vilken släkt man har... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela