Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

döden

Publicerad 2018-09-25 21:53:03 i Otaggad,


Undrar om någon hade märkt om man försvann ? Känner mig så osynlig. Ingen ser eller hör. Det krävs så lite just nu för att tankarna ska gå igång, som tur är så är dem inte så intensiva som innan. 

Trött på allt, inget känns riktigt roligt.. 
Orken är snart borta! 

En liten ängel önskade sig själv till jorden, med ett leende kom hon hit, men när hon såg allt det onda förstod hon att hon gått på en nit. Leendet försvann, ängeln likaså. Aldrig mera en sådan fin ängel jorden kommer få 💜

Tänk vad lätt allt hade kunnat vara... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela