Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

äntligen

Publicerad 2018-09-19 18:13:37 i Livet,

Äntligen något som går åt rätt håll... Kevin får en egen resurs på prov i 2 veckor, någon som faktiskt kan vänta ut honom när han låser sig. Är som en stor sten har trillat från magen. 

Idag är jag super trött, ska bli skönt att lägga sig sen. Ligger och lyssnar på en ljudbok nu. Barnen kollar på Karlsson på taket på tv. 

Undrar hur framtiden kommer bli? 

Var i alla fall ute och gick på min rast men kändes det bara var som ett stort stressmoment :/ i morgon och fredag har vi planeringsdagar på jobbet, ska bli skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela