Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

trött

Publicerad 2018-10-05 21:45:10 i Otaggad,

Så extremt trött ikväll. Är säkert för bilresan till och från Kalmar. 
Fick tillbaka mitt arbete som verkade vara helt okej 😁 stod bra jobbat Tina, men har inte listat ut hur jag utläser betyget på själva uppgifterna.

I morgon är det dags för afternoon Tea på Eriksberg, ska bli så gott. Hade behövt fixa spat och klippa gräset här hemma men vi får se vad jag orkar i morgon. 

Funderade på mamma och godman eller förvaltare, tror verkligen hon hade behövt det. Men orkar inte mer än tänka tanken är så mycket annat just nu. 

Synd att inte min chef erbjöd sig att ringa rektorn på kevins skola och fråga ut dem. Jag pallar inte fråga honom om han kan göra det.. inte just nu.. ska försöka skriva ner massor och ta tag i att ringa rektorn nästa vecka. 

Mannen drog på bio så jag ska krypa ner strax... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela