Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

skollagen

Publicerad 2018-10-04 22:16:59 i Lifeisabitch, Otaggad,

Skollag, skolplikt, resurs, återgärdsprogram 
Det bara snurrar i huvudet. När allt är bra så får man en käftsmäll! Sonen sticker från skolan titt som tätt, rektorn tycker jag ska hämta honom..   eller ja 2 gånger men det är 2 gånger för mycket. Kan skolan kräva att jag hämtar ? Hur ska jag kunna ha ett jobb att sköta? Är så fruktansvärt trött på allt just nu! 

Lämnade cellprov idag 🤮😬 hon kom knappt in i livmodertappen först, men efter lite smärta och grävande gick det. Hoppas bara provet är bra nu.... 


Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2018-10-05 06:43:37

Vad är det för idiot till rektor 😠 går ju inte alls att ha ett "riktigt" jobb om du ska va beredd att sticka. Tar ju för givet att det är skolans skyldighet att hämta tillbaka honom. Hoppas att de inser det så att det löser sig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela