Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

sluta läs?!

Publicerad 2018-11-16 21:47:38 i Otaggad,

Om det nu stör dig så himla mycket sluta läsa då ?! Svårare än så är det inte. Vore kul att veta vem du är? Som tycker jag ska skärpa mig! Kom gärna med förslag Hur man ska göra när man mår psykiskt dåligt. 

Det första jag fick höra i dag när jag kom hem var att jag gått i från våra bestämmelser igen. Men det tycker inte jag.jag tycker att jag det ingår i det vi redan bestämt. Just nu är det så mycket löjliga saker som diskuteras. Klarade i alla fall att inte bryta ihop. Var ju bara hemma och vände, vidare till AW det var trevligt, kunde varit bättre dels för stunden hemma innan jag åkte och annat. Är jag inte ens värd att fråga? 
Blir lite ledsen. Men men.. 
Skönt att det inte blev så sent samtidigt som jag gärna hade varit kvar längre. Men man får åka när bilen går..... 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-17 09:40:33

Du har tyvärr gjort att jag måste följa dig för att ha koll då du iår blandat in de mina i ditt liv. Men visst var det skönt att störa sig på mig lite istället för alla dina "problem", det bjuder jag på!

Svar: så trevligt att du bjuder på det.
varför inte hjälpa mig i stället ?
integravidbaratjock.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-17 21:44:17

Men herregud människa vad är det för fel på dig?!

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-17 21:44:54

Alltså inte bloggaren utan den som kommenterar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela