Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

skärpa mig!

Publicerad 2018-11-12 21:40:02 i Lifeisabitch,

För mina barns skull ska jag tydligen skärpa mig? 
Fick den kommentaren på förra inlägget. Visst det var inget solskens inlägg men det hjälper faktiskt mig att skriva och få ut allt. 
Livet känns så värdelöst många gånger och det stämmer, ofta orkar jag inte mera. Man kommer till en gräns, man orkar inget alls. Man ser ingen framtid fast man har barn. 
Det blir för mycket och man blir nockad av väggen. 

Man kanske behöver känna sig lite omtyckt? 
Jag vet att det kommer vara en period nu, brukar vara extra tufft såhär på hösten. Att skriva om tankarna som kommer gör att jag inte ältar dem lika mycket. 
Jag får bort dem från systemet och många tankar nu är att att jag inte borde leva mera, att jag inte duger, allt jag gör är fel och jag är så värdelös å, världen hade haft det bättre utan en sådan som mig! 
Det blir inte bättre av att älta alla tankar då känner man sig bara ännu mera värdelös! 
Jag har hittat mitt sätt, att skriva om det. 

Hur skärper man till sig ? När man inte själv kan kontrollera tankarna som kommer? 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-14 23:07:56

Bry dig inte! Kämpa på!
Du är en underbar mamma som vi alla bara gör så gott vi kan under dom omständigheter vi har. Och tro på fan att det kunde varit lättare men nu är det inte alltid det och då kämpar man vidare ändå.
Skriv ut, få ut allt. Bara det kommer ut så det inte äter upp dig inifrån!
Du gör ditt bästa, och fastän du inte alltid tror det så är det mer än nog! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-16 08:02:57

Detta lämnar du efter dig till dina barn att läsa. "Elektroniska fotavtryck om hur de fick sin mamma att må". Hur kommer de må när de läser om alla självmordstankar och annat. Roligt för din man att känna sig dålig dessutom upplagt på nätet erat privata. Lägger man ut det så här är det inget annat än uppmärksamhet man vill ha. Skriver av sig för sig själv gör man inte på nätet. Suga åt sig allt negativt och att alla menar illa. Wtg.

Postat av: Herregud varför måste ens personen läsa om det svider så satans i ögonen. Säger bara välkommen till verkligheten 😡 hade denna person varit i din sits kanske hon förstått vad du kämpat med dina barn och dig själv. Puss och kram Sandra

Publicerad 2018-11-20 18:47:56

Bry dig inte. Man väljer själv vad man vill skriva i Sverige kallas det yttrandefrihet och svider det så i ögonen så klicka ut från sidan. Om personen vetat hur mkt du kämpat för dina barn och dig själv i alla år hade vederbörande inte sagt så. Sluta läs istället! Och ja kanske är uppmärksamhet man behöver ibland för att orka. Du är fantastisk precis som du är 😘 puss och kram Sandra

Postat av: [email protected]

Publicerad 2018-11-20 18:50:40

Herregud. Varför måste man ens läsa om man stör sig så? Om personen i fråga visste hur tufft du haft det och hur mkt du alltid kämpat för dina barn och samtidigt måste ta tag i dig själv
Bry dig inte.
Sist jag kollade hade vi nåt i Sverige som heter yttrandefrihet så personen i fråga får nog sluta läsa
Du är fantastisk precis som du är💕 puss och kram Sandra 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela