Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

......

Publicerad 2018-11-22 22:47:43 i Livet,

Måste följa? Ha koll? 
Hur sjutton har man koll via en blogg? 
Funderar på att stänga ner hela alltet. Samtidigt som jag blivit så nedtryckt i många år, psykiskt misshandlad... Jag tänker inte låta någon annan få styra över vad jag gör och inte gör! 

Vilken tur jag har så många underbara människor runt mig som faktiskt bryr sig på riktigt. 

Min man är medveten om att jag skriver om vår familj och han tycker det är helt okej. Bättre att skriva saker och få ur dem i stället för att älta och bara må ännu sämre! 

Nog om detta nu! I dag gjorde jag ännu ett prov i företagsekonomin. Det gick bra, inte alla rätt men jag är nöjd. Bara två prov kvar och betygssamtalet! Vad jag är duktig! Riktigt roligt att sitta och bokföra. 
Om jag är lika taggad när jag är klar med kursen som nu så kommer jag köpa den andra utbildningen med en gång! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-11-26 12:02:34

Ingen som har sagt du ska sluta men ibland får man tänka på andra än sig själv. Jag känner mig psykiskt nedtryckt av dig och vet du behandlat fler som mig efter det. När barn är inblandade spelar det ingen roll vilka som inte vet allt som försvarar dig. Tänk efter lite innan du handlar. Men gnäll du istället för att inse allt du har. Gnäll du som har folk bakom ryggen fast du säkert pratar bakom alla deras ryggar. Jag ska sluta läsa din blogg tills dess du gör något igen som gör jag får försöka reda i saker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela