Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Torsdag..

Publicerad 2018-05-03 13:11:23 i Livet,

En sådan dag.. trött och känner inte för något alls.
Jobbar 9-17 :/ hade gärna bara legat i sängen i dag.
Jamie fick värsta utbrottet för hon hittade inga kläder hon ville ha på sig. Så massor leksaker, hennes stolar och bordet och en dockvagn flög. Man blir ju inte piggare och får mera energi av det 😫

Snart är min rast slut... ut till barngruppen igen.. ingen bra dag.. i helgen är det kalas på lördag och på söndag ska jamie på sitt första barnkalas men hoppas dennis följer med jamie så jag får vila lite.

De ringde från överförmyndarnämnden innan jag fick ju utbildning där för att bli godman. Det hade varit super kul att få något uppdrag. Men jag sa faktiskt nej tack just nu. De får gärna höra av sig nästa år så får vi se. Klapp på axeln för jag sa i från..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela