Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Bra dag!

Publicerad 2018-05-29 11:20:12 i Allmänt,

Började med en PW till jätte grytorna vidare till salsjön och sen via naturbruksgymnasiet och hem! Underbart väder. I lurarna Persbrandt bok: så som jag minns det.
Idag är en bra dag. Igår oxå vill ja minnas. Fast jag var negativ och lite som en bitterfitta!

På fredag blir det förhoppningsvis bio med tjejerna och kanske något gott att äta.
Hoppas vi ska ut med båten oxå snart.. på tal om båt måste se om jag får på mig vårtdräkten med någon dag 🤔


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela