Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Underbart

Publicerad 2018-03-10 12:35:25 i Allmänt,

Idag ligger vi på andra sidan poolen 😁😊
Helt underbart, men får hålla mig i skuggan så jag inte bränner mig mera.. tog en bild på min rumpa den ser jätte rolig ut.. Men lägger inte upp den här 😂 
Idag blåser det lite mera men så skönt ändå. I eftermiddag har jag en massage bokad längtar 😍
 
I morgon har vi beställt picknick och ska åka buss till den stora stranden. 
 
Idag är det väldigt tyst här vid poolen, hotellet har ett gäng underhållare som håller i gång gästerna med allt från barnaktiviteter (dans, disco, skattjakt, bus, dektektiv lekar) till vuxenaktiviteter (bingo, quiz, vollyboll, vattenpolo, biljard, yoga, vattengympa, dart, musik , dams) helt underbara människor som verkligen är på rätt ställe, barnen älskar dem. 
 
Bara att gå och hämta dricka mm i poolbaren, öl, 2 olika sorters daquri, tequila sunrise, Mojito, vin, champagne. 
 
Nu ska jag återgå till min dejt med mr Grey 😁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela