Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Söndag

Publicerad 2018-03-11 16:45:18 i Allmänt,

Idag är en sådan där dag.. jämför mig med allt och alla. Känner mig tjock och ful. Blir ju inte bättre att jag är röd och fryser så jag har klänning och tröja på mig i solstolen.

Stranden var så himla fin
 
Så himla fint. 
Synd man känner sig som värsta valrossen:/ 
Hoppas på en tidig kväll i kväll är så trött. Skulle boka en behandling på spat men de hade stängt. Får se om jag går dit senare.. får ju bli i morgon för på tisdag åker vi hem. Ska både bli skönt och inte. Men saknar mina troll massor nu. Kommer på mig själv att vrålglo på familjer som har sina barn med sig 😬 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela