Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Skönt.. fast ändå inte

Publicerad 2018-03-18 22:13:26 i Livet,

Skönt att sova i sin egna säng, skönt att komma in i rutiner och träffa vänner. Men det var ganska skönt på semester med.
Helgen har varit fullspäckad, mannen var iväg i fredags så jag och barnen hade mys kväll. I lördags var vi hos en vän till mig och gosade med hennes lamm som bara är någon vecka. Senare på kvällen gjorde jag mina naglar. Blev jätte nöjd men svårt att vänja sig vid längre och hårda naglar.
Idag har vi bara varit hemma. Några vänner kom på besök en runda.
I morgon är det jobb dags! Ska hålla i mitt första utvecklingssamtal, ska bli spännande faktiskt.

Tyvärr kom tant röd oxå på besök i helgen. Jag verkligen avskyr det. Känner mig så äcklig och ofräsch. Mår inte bra i vanliga fall och är så bra på att trycka ner mig själv. Det blir bara ännu värre när jag har mens.

Har börjat på en ansökan om färdtjänst för angelina. Synd bara man inte kan få det till kalmar. Det hade underlättat Massor.

Nähä försöka sova lite, tandläkare innan jobbet i morgon med Angelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela