Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Sjukskrivning

Publicerad 2018-03-20 16:03:00 i Lifeisabitch,

Är det bara för man ställt in sig och verkligen märker själv man inte orkar mera som man inte får bli sjukskriven mera :/ doktorn vill inte sjukskriva mig eller vill och vill han säger han kan inte. Höll på att bryta ihop där inne men kunde hålla mig tills jag kom till bilen. Jag får prova jobba 90% funkar inte det får jag antagligen hitta ett nytt jobb eller gå ner i tjänst. Men då får jag ju ändå ingen avlastning för J får ju inte vara på förskolan om jag är ledig.

Sitter och tröst äter choklad nu.. Får smyga så inte barnen märker något.

Är orolig Hur jag ska orka på jobbet går det ju bita ihop men allt kommer hemma sen... så har det ju alltid varit.
Jag blir så trött att aldrig något ska få gå bra.

Är i alla fall sjukskriven veckan ut...

Sådana här små saker gör att man bli helt ur balans, hatar det!

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela