Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Semester

Publicerad 2018-03-11 12:01:12 i Lycka,

Massagen igår var helt underbar, Aloe Vera massage, min kropp behövde verkligen det. Låg bara i solen en liten stund igår ändå ser mina ben ut som ett rödljus. Det gör inte ont men ser roligt ut.
 

Köpte en annan solkräm här tydligen den jag hade med mig innehåller vatten vilket inte är bra (Enligt en solkrämsförsäljare) men jag tror jag har hört det innan. Den nya solkrämen innehåller aloe Vera och det är ju alltid bra. Köpte även efter sol kräm den svalkar verkligen, inte alls som den vi hade med oss.
Idag blir det åka buss till den stora stranden, har beställt picknick att ta med. Ska bli spännande att se.

Saknar mina troll där hemma. Men försöker ta vara på tiden och njuta här. Inga måsten, inget städande , komma till dukat bord, ingen disk, ingen tvätt. Vi har Till och med walk in closet på vårt hotell rum, en liten men endå :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela