Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Kaos..

Publicerad 2018-03-27 15:45:00 i Otaggad,

Hade skrivit ett långt inlägg och så bara försvann det. 😢
I bland vet man varken in eller ut. Vet inte om jag ska gråta eller skrika. Jag är så trött hela tiden måste offra något och börja tänka på mig själv.
Eftersom försäkringskassan inte kommer godkänna mera sjukskrivning så måste jag gå ner i tid. Konstigt att det är försäkringskassan som ska bestämma hur man ska må och vad man ska göra... chefen är mailad så får se vad han säger.

I helgen var jag på ikea med Johanna mycket trevligt. Sen på lördagen var vi några tjejer ute och åt på pinchos. Skönt att vi gick hem efter vi ätit och inte vidare- Agda 92år.
I söndags gick jag en promenad med Maria. Det var riktigt skönt. Måste försöka komma igång att promenera lite i alla fall.

Jag blir så trött på vissa närstående som tror de kan göra vad som helst bara för något är orolig. Visst jag förstår att man blir rädd och orolig om man får en ororsanmälan på sig men jag förstår inte hur man kan säga att man ska slå ihjäl någon eller ställa någon mot väggen. Det är väl bra de tar saker på allvar.

I går var jag på andullations massage, det var riktigt skönt att ligga där. I 40 min låg jag och skakade. Ska ge det några gånger. Huvudsaken är ju att jag tycker det är skönt och unnar mig det.
 

Psykolog besöket gick bra, inte alls lika många floder idag. Fick till och med lite beröm. Känns skönt. Synd bara vissa människor har så svårt att förstå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela