Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

En dag vid poolen

Publicerad 2018-03-08 21:04:27 i Lycka,

Jaha röd som en kräfta... skit ont på mina lår. Illröd.. fast jag smörjt mig flera gånger under dagen. Blir det poolhäng imorgon med så får det nog bli under ett parasoll. Eller får jag kanske skaffa högre solskyddsfaktor, har ändå 30 tycker det skulle räckt. Men men skönt har det varit. Badade till och med i poolen i dag. Lite kallt i början men sedan var det skönt. Badkruka!

Maten kan man verkligen inte klaga på, här finns så mycket att välja mellan även om man bara går till ställena där all inklusive ingår. Kommer vara ännu fetare när jag kommer hem. Har fastnat för croissant doppad i smält choklad. Kan nog leva på det.
Just nu sitter jag och kollar på vad för behandlingar de erbjuder i spat, något måste jag ju testa, synd mina lår kokar annars hade jag bokat varma stenar.

Haft lite hemlängtan idag. Har ju svårt att inte göra något alls men det går ganska bra. Lyssnar ju på ljudböcker. Pratat med barnen med ♡ de har det så bra. Skönt med rutiner och sånt.

Ikväll blir det lägga sig tidigt, solen tar verkligen på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela