Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Midsommar...

Publicerad 2018-06-22 09:31:21 i Allmänt,

Usch ingen alls lust att fira hos pappa eller i väg överhuvudtaget. Men lillebror blir 5år så bara bita ihop. Tyvärr vet jag hur det brukar bli, oorganiserat, inte sittplatser till alla, ingen koll på barnen (inte våra, de andra) ingen aning om vilka som kommer, kaos brukar det vara. Fast plus är att det säkert blir massor thaimat plus sill och potatis. Barnen gillar att vara där och mannen ville dit.
Jag har blivit en riktig hemma lättare. Vill helst vara hemma men har gärna besök, i alla fall vid dessa "högtider"

Skulle vilja klippa och färga håret, skulle oxå vilja gå på massage men har inte råd med båda två denna månaden. Hon jag klipper mig hos hade tid igår 21 men sen hade hon kollar fel och kunde ta mig 22:30 Men det är ju super sent så jag tackade nej. Sen ska hon på semester så hon skulle höra av sig när hon är hemma igen. Bara det att när jag vill något vill jag det nu, helst igår ;) avskyr verkligen min hjärna när den sätter igång men får vara glad att det inte är massor nedvärderande saker i alla fall...

Massage är ju med så skönt... synd man inte kände någon som ville massera gratis 😁

När hjärnan drar igång försöker jag tänka på allt bra runt mig och speciellt alla underbara människor som står ut med mig och verka tycka om mig, fast jag är som jag är!

Glad midsommar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela