Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Semestertider

Publicerad 2018-07-26 10:52:36 i Livet,

Underbart med semester, inga tider att passa, inte massor måsten. Ligga kvar i sängen. Ta dagen som den kommer.
I måndags kom Erika, Andreas, Nova och Lucas från falköping på besök. Underbart att ses igen. Det var 3 år sedan vi träffades sist och nu har hon 2 små söta troll ungar. Nova 2år en pigg och envis underbart söt unge. Lucas 4 månader och är precis som en bebis ska vara lite som Jamie när hon var liten, en liten köttbulle 😍 vi var allihopa på barnens gård och jamie åkte alla vattenruschekanor som finns där. Hon gillade nog mest tjurfallet. Den högsta av alla. Skönt att något barn vågar lite.
Igår åkte jag och barnen till Johanna och barnen för ännu mera mys med underbara lilla Tyr. Jamie är så himla bebis kär. Vill gärna hålla hela tiden. Leker med sina dockor massor och fick några blöjor av Tyr så nu ska hon byta bajsblöjor hela tiden. Tur det är låssas bajs så hon kan använda blöjorna igen ;-)

Igår var vi på bio hela familjen, vi såg hotell transylvania 3. Jamies första bio besök. Det gick super bra. Hon var lite rastlös men när det bara var en stund kvar. Hon skrattade massor 😍 Angelina och Kevin tyckte filmen var jätte bra, lite läskig i början så Angelina.

Idag vill jag åka och bada, men vi får se vad vi hittar på. Vi har ju varit iväg varje dag denna veckan.
I morgon ska vi ut på havet med mannens bröder med familjer, åka bräda😁

På måndag-onsdag ska vi till Norrköping och Kolmården tyvärr säger SMHI att det ska regna hela tiden, men vi får väl se. Det behöver ju regna men inte när vi ska iväg. Kan regna på nätterna men det brukar ju aldrig bli som jag vill.

Mående är väl okej. Äter massor godis osv tyvärr, shoppar eller beställer tack och lov inte allt jag hade velat, beställt present till Angelina men hon fyller ju inte år förrän 17 september. Magträningen har legat lite på is men igår blev det av i alla fall. I tisdags blev det ingen promenad alls. På ett sätt längtar jag till semestern är slut så man kommer in i alla rutiner.
Men ska inte försöka klanka ner på mig för att det inte blev gjort.

Kommentarer

Postat av: lavidaenlacaravana.blogg.se

Publicerad 2018-07-27 00:53:45

Du får se det som så att du gick massor på barnens gård i tisdags i värmen och det är ju motion det med :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela