Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Semester

Publicerad 2018-07-08 10:24:19 i Otaggad,

Underbart skönt med semester, fast vet inte hur jag ska roa barnen i 5 veckor 😞. Tur Dennis har semester i 4 veckor.
Kevin ville gärna vara extra hos sin pappa men det gick inte alls då hans pappa bor hos sina föräldrar och nu bor deras faster oxå där med sina 3 barn. Plus att faster nr 2, kommer hem på besök. Verkar inte bli någon lägenhet för barnens pappa, fast han stått i bostadskö i flera år nu, säger han. Att man inte kan kämpa lite för att kunna ha sina barn lite extra när de verkligen vill. Tycker så synd om barnen som kommer bli så besvikna. När barnen är där får de sova på soffan okej om det gäller ett par gånger men nu ett par år? Ibland undrar man vad som pågår där uppe.

Igår var jag ute med tjejerna eller ja inte alla men Maria och Therese. Är ju festival i stan. Men vi satt bara hos Therese och sen ville Agda 86 (jag) åka hem I tid ;-) har ingen ork att vara ute och springa hela nätterna.
Sa till Dennis att han väldigt gärna fick åka iväg med barnen i dag men vi får se. Det hade varit skönt att bara få vara hemma själv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela