Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Socker

Publicerad 2018-01-14 20:09:24 i Lifeisabitch,

Hela dagen eller nej halva dagen eller nu ljuger jag igen.. en stund nu i kväll har jag tänkt på att jag faktiskt är riktigt sockerberoende, jag har sökt poddar och vad man kan göra.. går en liten stund.. sätter mig i soffan och är pepp på att försöka igen.. går några minuter så hittar jag mig själv i godis skåpet.. tänker först i morgon börjar jag.. Men snabbt kommer jag på mig själv.. det gör jag inte alls.. det går inte.. tillslut kom jag fram till att jag måste om inte regnet öser ner gå en runda på min rast, för kommer jag igång att röra på mig så hjälper det kroppen att må bättre och mår jag bättre är det kanske lättare att bli nyttigare. Har sparat flera poddar nu så i morgon gäller det... "operation röra på mig mera"

Träffade min kusin i dag.. Jissus vad hon gått ner i vikt... önskar så att jag med kunde göra det i alla fall lite.. runt magen..

Önskar att tiden till psykiatrin kommer snart. Känner jag verkligen hade behövt det nu.

Fick psykbryt på barnen innan i dag.. slutade med att jag bara skrek håll käften till dem.. usch vad dåligt samvete man får sen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-01-15 08:25:49

Kämpa 💪🏻 du fixar det😚

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela