Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ger upp

Publicerad 2018-01-09 19:41:08 i Lifeisabitch,

Jaha nu ger jag upp oxå för jag inte vill lämna en skrikande dotter och stressa till innebandyn.. Jag blir så trött.. Är så fruktansvärt trött nu oxå. Somnade idag efter jobbet fast jag bara jobbade 7-13. I morgon är det värre måste vara på plats 6:15.. slutar inte förrän 15:30.
Fast det känns bra i åryd, mycket bättre. Kanske skulle varit sjukskriven ett tag till...

Jamie slutade med napp i lördags cyklade vi och postade de till tomten. Det har gått super bra, tills nu i kväll.. hon ville inte alls.. Jag tycker jag blir extra trött av dessa utbrotten just nu.. varför kan inte allt bara vara bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela