Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Fredag

Publicerad 2018-01-26 21:32:24 i Otaggad,

Öppning på jobbet.. började 6:15.. lugn och skönt idag. Men trött som en gnu.. med tröttheten kommer funderingar, gör jag rätt? Varför så jag så? Usch vad jobbig jag är. Varför gjorde jac så? Nu tycker de säkert det är något fel på mig. Fast jag vet att jag är omtyckt på jobbet är det alltid jobbigt.. höll på att somna när vi kollade på film efter lunchen.

Körde upp barnen till kalmar sen.. tryckt massor... då menar jag massor godis.. mår illa nu.. en tur på ikea man hittar alltid något man behöver (läs måste ha)
Hemma däckade jag i soffan så nu har jag flyttat mig till sängen..

I morgon ska jag på massage ska bli så underbart! Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela