Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Dessa barn

Publicerad 2018-01-29 19:40:12 i Otaggad,

Jag blir så trött.. är det inte den ena så är det den andra.. är det inte den andra så är det den tredje.. skrik bråk och gnäll.. känns många gånger som det vore mycket bättre om jag inte fanns eller om jag försvann..

Så trött på livet.. Jag vill inte vara trött på livet jag vill bara må bra.. riktigt bra en längre tid.. känner mig som ett psykfall.
Jag vet jag har massor underbara människor runt mig men känner mig så ensam på något sätt.

Äter jag inte så handlar jag :-/

Skulle ha en handlingsfri vecka.. Men angelinas recept på medicin kom äntligen efter mycket om och men.. Så var tvungen att beställa den. Men beställde inget annat.

Nu ska jag snart på innebandy, jag har verkligen ingen lust men har sagt jag ska komma så bara bita i de sura äpplet och köra. Det jobbigaste är nog att man måste köra jämt att inget "kul" finns i byn.. Men varför ska något gå enkelt eller lätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela