Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Avgå

Publicerad 2018-02-21 08:26:29 i Allmänt,

Har tagit beslutet att avgå från Williams syndrom styrelsen nu. Fast jag tycker det är så himla roligt tar det mera än det ger just nu. 
Det känns jätte ledsamt men jag är säkert välkommen tillbaka sen när jag är redo igen. 
 
Måste tänka på mig själv mera visst jag tycker det är så roligt men det går inte mera just nu. Allra helst hade jag bara velat försvinna.... 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-03-04 10:21:05

Var rädd om dig 💖 kolla gärna min blogg nouw.com/fitnessfortwo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela