Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Sur!

Publicerad 2018-08-18 11:53:19 i Lifeisabitch,

Känner mig på grymt dåligt humör idag. Tål inget alls, vill bara skrika. Jamie tappade min telefon (lånat av Dennis ) såklart sprack den lite😱😖 han kommer flå mig levande. Jag är så trött på att allt jag tar i går sönder. Jamie har även kissat i sängen massor i natt 😩 jag har sovit förlite men kan ju inte somna om när jag väl blivit väckt. Är helt slut! La mig i sängen nu, Kevin cyklade till affären, Angelina åkte med färdtjänst till Kottis, Jamie  och Dennis kollar film. 

Var hos sjuksköterskan på psykiatrin igår, hon vill jag ska göra EKG och ta en massor prover plus att de ska höja medicinen. Längtar till tisdag då jag är hemma själv några timmar. Men måste få de där proverna tagna och EKG :/ 

Mera tider att passa ochsaker att-göra. 

Jamie skulle på kalas men tjejen hon skulle till blev sjuk i natt men Jamie verkade ta det bra. Vi ska ju på kalas hos min kusin idag. Så kalas blir det. 

Åååh vad jag har köp behov idag , super nära att beställa en elcykel hade varit så bra om man kunde cykla till ochfrån jobbet ett par gånger i veckan.  

Gatufesten blev superbra idag. 5 hus av 10 kom :) fast jag försvann i tankarna lite då ochdå så hade jag jätte kul. 

Ingen som kan skänka / låna ut en elcykel till mig?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela