Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

på väg att

Publicerad 2018-08-28 21:39:33 i Livet,

Bli sjuk :( tror jag. Tung i huvudet och täppt. 

Har tryckt i mig echinacea och tröstade med att tömma de lilla som var kvar i nutella burken 🙈 kom ut på min promenad oxå, skulle börja på en ny bok men appen ville inte som jag så fick bli avsnitt på svenska mordhistorier i stället. Dumt! Men det var skönt att gå. Gick till salsjön och tillbaka. 

Nu ska jag snart krypa ner men är så många tankar i kväll. Börjat fundera på om jag ska se om jag kan bli godman igen, för att få in lite extra pengar så jag kommer i väg på någon resa någon gång. 

Bestämde mig att ha shopförbud så kommer kevin och säger Hans gympa skor inte passar :/ har i alla fall lagt ut min brudklänning på blocket och massor kläder på tradera. Tänkte att allt ska in på reskontot. 

Förutom en sur man, tungt huvud och täppt näsa är det nog ganska bra idag. 
Kevin hade en kompis med sig hem från skolan. En kille jag passade och umgicks mycket med hans mamma för några år sedan. Så roligt att se hur stor han blivit och vad han pratar. Han låter så vuxen och förståndig. Underbart att se. 

Jaha... godman eller inte ? Ska ju egentligen inte ta på mig massor men om man får ett lätt uppdrag ? Åååh får nog sova på saken.. synd ingen kan ge mig ett par miljoner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela