Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

livet

Publicerad 2018-08-25 21:16:14 i Livet,

Sitter och drömmer mig bort och letar resor! Hade gå gärna velat åka iväg nästa år med hela familjen. Mannen är inte intresserad av att spara extra mycket utan han har massor andra saker som han tycker är viktigare just nu. 

Idag var äntligen babyshowern för Johanna! Det blev super lyckat och de som var lite snoriga stannade hemma. Är så grymt rädd att Tyr blir sjuk. Kanske var det en dålig idé att fixa, men tycker hon behövde den uppskattningen av alla. Underbar vän! 

Vi skulle egentligen varit på kräftskiva i kväll men jag orkar inte. Behövde verkligen bara vara hemma. Vilat, tvättat och lagt ut massor saker på tradera. Skulle försöka sälja min brudklänning oxå. Kanske man kan få ihop lite pengar så en resa med hela familjen blir av någon gång. 
Varför ska allt kosta pengar? Så mycket? Varför är jag inte rik? 

Lyssnat klart på boken ; så lärde jag älska mig själv.. eller vad den heter idag. Känner igen mig på ett sätt fast jag faktiskt inte var överviktig när jag var liten. Jag var smal med platt mage. Varför tyckte ingen om mig? 
Jag både är och var super snäll och omtänksam. Kanske därför jag stannade så länge i ett destruktivt förhållande för att jag inte tyckte jag var värd bättre ? Vem skulle vilja ha mig lixom... 

Vilken tur jag har träffat min man! Visst han är inte alltid perfekt men vem är det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela