Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

För gammal

Publicerad 2018-08-04 02:33:43 i Lifeisabitch,

Man blir inte äldre än man gör sig men känner mig så gammal.. sover kasst, orkar inget knappt -Agda 86år.

Varit ute i kväll med fina vänner. Meduza hyllning. Super bra band som spelade errols corvers. Träffat massor roligt och konstigt folk. Skönt att komma ut och inte bara vara mamma. Eddie meduza = minnen från yngre dagar...

Hunnit hälsa på i rävsmåla hos Johanna i dag med en sväng. ♡
Tog mig till och med i kragen och ringde psykiatrin idag. Min läkare hade en ledig telefontid redan idag. Så har fått en annan medicin att testa men hon ville jag skulle vara utan medicin i helgen så tänkte jag hämtar ut de på måndag när Angelina ändå ska till sjukhuset. Hoppas verkligen jag kan låta bli att äta hela tiden på den. Finns liksom inget stopp alls. Mår illa till slut men är fortfarande så sugen på något.

Fått tid till både gyn och att ta ett nytt cellprov nu :/ hatar det.

Fick tråkiga nyheter att ännu en ung tjej lämnat oss, fuck cancer! Jävla skit. Undrar om man klara sig eller än oxå får lämna in tidigare pga något sånt. :/ bitter, trött och helt slut! Tur kvällen blev bra i alla fall. Man får se det lilla bra i livet .

Hoppas nu nya medicinen hjälper bra och helgen inte blir ett helvete utan medicin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela