Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Suck!

Publicerad 2018-04-28 21:34:46 i Lifeisabitch,

Träffade mammas kompis på macken idag. Tydligen sitter hon häktad men de vet inte för vad :/ på ett sätt hoppas jag att hon får något längre straff samtidigt som det känns fel. Men då har hon svårare att få tag i droger och kanske kanske kanske *hoppas* hon kan säga upp kontakten med sina bekanta och leva ett normalt liv.. fast det är nog bara drömmar jag har. Funderade på att skriva ett brev till henne men vet inte. Tydligen har hon suttit i 3 veckor.. Men då hade ju något hänt när jag fick blomman, och inte konstigt hon inte svarade på mitt tack sms.

Idag har inte varit någon bra dag alls. Var på busfabriken med jamie och kevin. Blev super trött fast jag inte var med och lekte denna gången. Puzzlat lite och nu ska jag komma en film, mannen är på fest, skönt han roar sig lite oxå, tycker bara han jobbar hela tiden nu på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela