Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Orolig trött rastlös

Publicerad 2018-04-15 23:12:49 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad jag känner, men någonstans mellan orolig trött och rastlös. Önskar jag kunde göra något. Blir rädd när jag inte hör något, fast jag vet att det kommer.
Så mycket tankar. Men det är bra jag oroar mig för någon annan då slipper jag tänka på mig själv i alla fall.

Haft kalas i dag för Kevin som blir 10 på torsdag. Jag blev med lite firad. Fick lite pengar så bokade tid att göra mina naglar :-p synd de växer så snabbt.
 


Skönt när kalaset var över. Förr älskade jag ha kalas och mycket folk men tycker nu för varje kalas så går blir det jobbigare och mindre roligt. Fast vi gör det enkelt. Idag bakade min kusin tårtorna och vi köpte bara lite frallor och massor pålägg. Snabbt och smidigt. Men endå känns det inte roligt.

Bokade en semester tripp till något badland i Tyskland i sommar, jag hade så gärna velat Maria skulle följa med men de andra hade så bråttom och boka så jag gav upp. Tyvärr blev det inte under semestern då det var fullbokat men jag får försöka vara ledig en dag så löser det sig.
Måste lämna in ledighetlappar till barnen med då de inte hunnit bli sommarlov. Jag som älskar sådant tycket inte alls det känns roligt. Förhoppningsvis blir barnen glada. Men tydligen måste man ha pass, så vi får boka så barnen kan få varsitt pass. Jag längtar ju utomlands med på sol semester, så förhoppningsvis kan vi åka en resa innan deras pass går ut.

Jag förstår inte hur människor har råd med allt de gör ? Åker utomlands hela tiden ? Renoverar ? Skidsemester ?
Försöka sova lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela