Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Nervös...

Publicerad 2018-04-11 16:49:42 i Lifeisabitch,

Usch vad jag fick ont i magen nu :/ en av mammas kompisar hörde av sig och vill ses i dag eller i morgon.. Vad har hänt? Varför vill ha träffas nu? Sitter på donken , varit hos psykologen och ska ha möte med jobbet 18. Så ingen mening att köra hem och vända. Bättre sitta här och uggla en timme. Men vad sjutton vill han.. Fick super ont i magen och är inte alls hungrig längre.
Frågade om det var något särskilt men har inte fått svar än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela