Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Fylla år

Publicerad 2018-04-01 14:14:33 i Allmänt,

Jaha i veckan är det dags igen :/ jag fyller år. Hatar det inte för att man blir äldre utan för den släkt man har 😬

Funderar på att säga till tjejerna om någon vill ut och käka lite. Men vet inte alls... får väl bli så för hem orkat jag nog inte med folk. Släkten får fira mig när vi ska fira kevin. Skönt så blir det inte så mycket uppståndelse för mig.
Undrar vad mannen hittar på till mig... bättre än förra året blir det nog 😄. Fast han har ju faktiskt köpt ganska dyra presenter utom 2 år, vår först jul tror jag och förra året när jag fyllde år.

Kommer gå ner till 75% på jobbet och ska prata med jamies personal om hon får vara där några timmar fast jag är ledig.

Fick present av svärfar igår 🤔😠 duk och servetter från 1800talet 😂
 
Ikväll ska vi till Johanna och äta tacos 😍
 
Igår var vi hos svärfar och hans "kompis" fick mat, efterrätt och tårta. Fattar inte det där med först efterrätt och sen kaffe och tårta. Kaffe och tårta är ju efterrätt.. farmor gör likadant. Eftersom det inte är så mycket för barnen att göra hos svärfar började kevin fläta mitt hår ganska duktig efter några gånger .
 
Igår var vi även på kaskad och badade sen räkmacka på Börjes efter. Grannen med familj  följde med. Mycket trevligt 💜
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela