Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ett år äldre

Publicerad 2018-04-07 00:41:43 i Lifeisabitch,

Jaha då var ännu en födelsedag förbi. Besviken, samtidigt som jag får skylla mig själv, det är ju jag som sagt upp kontakten med mamma. Hon fick ett val och valde inte den vägen jag hoppades på. Jag förstår jag inte kan förvänta mig något men hoppas så innerligt att hon ändrar sig. Eller i alla fall ett Grattis sms. Men men nu är dagen över så nu slipper jag den här skiten ett tag.
Har som tur är haft en super bra dag. Blev firad på jobbet fick en fin mugg, te och en ljuslykta. Vad jag älskar mina kollegor, så underbara!
Mannen och angelina sjöng för mig i morse och jag fick en fin huvtröja.

I kväll var jag med fina vänner på pinchos åt och drack massor drinkar. Tyvärr fattades några men inget att göra åt. Önskar dem med var med.

Ända sen mormor dog så känns det meningslöst att fylla år eller ha kalas. Julen är nog värst, hade gärna hoppat över hela den helgen men Vad gör man inte för att barnen ska ha det bra.

Ska nog krypa ner och hoppas allt känns som vanligt i morgon. Allt jag önskar är att må bra. Riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela