Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

En hel timme!

Publicerad 2018-04-11 21:15:55 i Allmänt,

En hel timme tog det innan jag fick veta att det bara var en blomma från mamma han skulle lämna. Bara och bara, det betyder massor. Älskar min mamma men accepterar inte det hon gör. Tror faktiskt inte hennes vän som lämnade blomman här var helt nykter. Han tyckte inte jag skulle ha sådana höga krav på mamma att hon måste lämna ett prov och bevisa hon är ren. Fast jag sa hon måste ju visa på något sätt att hon faktiskt är ren. Och hur bevisar man det annars ?
 
Huvudvärk hela dagen! Helt slut i huvudet nu. Ska snart krypa ner och hoppas jag kan sova bättre i natt. 

Kommentarer

Postat av: Leo

Publicerad 2018-04-11 21:30:44

Fin mamma du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela