Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Usch

Publicerad 2017-09-25 19:35:24 i Otaggad,

Vilken dag på jobbet:-/ sådana här dagar önskar man att man inte jobbade med barn, utan helt själv på ett kontor..
Inte bättre att mannen är sur som ettika.. i bland undrar jag vad jag gjort ? Många gånger hade man klarar sig bättre ensam.

Förkyld håller jag med på att bli så lär väl inte bli någon innebandy i morgon jag som köpt klubba och allt..
Usch för livet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-09-26 08:27:30

Kram vännen 💜 vi syns på söndag 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela