Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Planeringsdagar

Publicerad 2017-09-21 19:51:23 i Allmänt,

Fick träffa min underbara vänner (fd kollegor) idag. Gud vad jag saknat dem. Vad jag saknar att jobba med dom. Vad det blir tydligt när man helt plötsligt ses igen. Varit planeringsdag l dag.. Det gillar jag, fixa och dona, skriva och greja. Det är något fel på mig men jag tror jag hade stormtrivs på ett kontor, tänk att få sitta dör hela dagen 😁.

Jaja mår i alla fall ganska bra idag. Fast jag fick en trist kommentar..

I morgon ska jag köra till kalmar och lämna trollen. Hoppas jag får någon med mig. Johanna skulle följt med men hon har blivit sjuk tyvärr:-(

En Ullared resa är inbokad. Nu ska jag bara få semester oxå den dagen men är nog inga problem. Har inte varit där sen jag var höggravid med jamie.

I morgon har vi en planeringsdag till, börja med föreläsning sen ska vi på vår förskola käka lite gott och sen planera och fixa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela