Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Ensam

Publicerad 2017-09-02 00:08:08 i Lifeisabitch,

Usch jag avskyr verkligen att vara ensam.. då kommer alla tankar och funderingar.. sätt och skulle rensa mina gamla sms.. börjar läsa sms:et från mamma som hob skrev när hon inte kom på bröllopet och brister... nu sitter jag här och tårarna bara rinner.. Varför skulle mitt liv bli så kämpigt? Varför ska mitt liv göra så ont?
När man är själv börjar man tänka... Jag hatar det!

Får lägga mig och se om jag kan sova lite... känns så tomt att inte mitt hjärta kommer hem förrän söndag. Han är i Stockholm med sina bröder och pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela