Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Tungt

Publicerad 2017-10-25 19:43:15 i Livet,

I natt drömde jag att jag sov över hos mormor och morfar. Fattar inte att de är borta! Saknar de så fruktansvärt mycket. ❤

Fick en tid till psykiatrin med posten i dag. Jag trodde det skulle ta väldigt långtid.. betyder det att jag får en utredning? Betyder det att de faktiskt bryr sig och inte vill människor ska må dåligt?
Så om en månad ska jag dit. Hoppas verkligen jag får en utredning. På ett sätt hoppas jag nästan det är något.. då är det ju inte mig det är fel på.. utan det är något som gör att det är som det är.

Pratat med chefen i dag och kommer tacka ja till ett "vikariat" på 1 år om jag får det och tacka nej till webprov och utbildningar. Känns faktiskt ganska bra så hoppas det blir så.. Men kommer inte jobba heltid utan gå ner lite lite om det är möjligt. Vi får se, inget är klart än.. Men behöver något stadigt där jag vet att jag trivs och så ska jag jobba på att må bra..

I helgen ska alla 3 barnen sova borta, ska bli så skönt. Jag ska dricka gott och dansa! Har en massage inbokad oxå på lördagen. Hoppas bara mående är bättre.

Idag har kevin träffat kuratorn, det hade gått bra, han ville träffa henne mera. Gud vad skönt. Och kvällen jag varit kanon! Det var längesen vi hade en sådan bra kväll.. vad det gör gott.. Vet inte om det hjälper för kevin att prata med kuratorn eller det var för han var på badminton igår. Det är ju alltid bra att göra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela