Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Skit unge!

Publicerad 2017-10-24 13:28:04 i Lifeisabitch,

Idag stack han från skolan igen.. Jag vet inte alls vad jag ska göra? Hopplöst.. nu hade han gått hem tagit sin cykel, cyklat till skolan sen cyklat hem igen ställt cyklen och gått tillbaka till skolan.. vad är det som händer i min lilla killes huvud? Hoppas verkligen kuratorn når fram till honom.
Han känner säkert av att jag inte mår 100:a men så mycket så han spårar ur?

Känns bättre i dag med mig själv, trodde jag skulle bryta i hop när hans resurs ringde från skolan. Klarade mig.. Men känner mig helt slut efter det samtalet. Man är så hjälplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela