Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Psykiatrin

Publicerad 2017-10-20 22:43:46 i Livet,

Visste att det skulle vara lång väntetid... 
Pratade med en sjuksköterska på psykiatrin i nästan 40min i dag. Hon ska ta vidare mitt ärende så de kan diskutera och besluta om jag får gå vidare mot utredning eller inte.. hoppas verkligen de kan hjälpa mig. 
 
Varit en okej dag på jobbet idag. Inte massor stress. Lagom med barn på vår avdelning.. Sen var jag och lämnade trollen hos deras pappa.. avskyr att köra den vägen.. 
 
Nu ska jag försöka sova lite, ska få sovmorgon i morgon så hoppas bara jag kan sova.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela