Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Morfar ♡

Publicerad 2017-10-15 21:45:24 i Allmänt,

Idag skulle min fina morfar fyllt år.. Vi var och satte lite blommor i minneslunden sen vidare på kalas hos farmor.
Vilken konstig släkt man har kvar.. varför ska de bästa försvinna först?

Igår fick jag ett ryck och handlade en ny menskopp, har ju haft min i över 7 år nu och hittade en lila 😍
 
En väldigt bra uppfinning! Både för miljön och snippan. 
 
En bra dag, känns som det är på väg att bli bättre nu. Hoppas hoppas! Det är ju faktiskt detta jag vill. 
Har börjat på väggarna i källaren som ska målas om. Kul att fixa lite. Behöver nog ha något att sysselsätta mig med. 
Tisdag har jag semester 😁 då är det Ullared som gäller.. längtar sååå
 
I morgon är det vår planerings måndag, gillar planteringarna hoppas bara inte vår pedagogiska utvecklare ska prata igenom hela planeringen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela