Jag är inte gravid, jag är bara tjock!

Om livet, träningen och att försöka vara nöjd med sig själv. Jag är en 3 barns mamma med barn som föddes 2006, 2008 och 2015.

Hoppas att jag inte råkar döda dig

Publicerad 2017-10-01 08:33:15 i Livet,

Läser en bok som en här i från byn skrivit, känner igen mig i vissa delar. Det är om hennes liv. Hon har ocd, och massor tankar som kommer upp. Den heter hoppas att jag inte råkar döda dig.

Jag har med mycket tankar som bara ploppar upp som jag inte kan styra alls. Men än så länge gör de inte att jag inte kan leva ett normalt liv. Eller vad är normalt?
Är det normalt att gå och längta efter att mannen ska ta i en , är det normalt att glömma bort massor saker? Är det normalt att vilja så mycket så i slutändan blir inget gjort?

På hemmaplan är det väl lite bättre i alla fall.... ingen tycker det är någon bra idé att jag flyttar.. men sen då? Ska det vara såhär ? Trippa på tår för att man är rädd att göra fel ? För man är rädd att bli lämnad ? När är det nog ?

Jag skulle få sovmorgon men kan inte somna om, ligger här och tänker.. hjärnan går på högvarv 😩

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela